Novi besplatni softver AMD-a može povećati broj frejmova u hiljadama igara

AMD je upravo najavio ažuriranje svoje besplatne in-driver frame generation tehnologije, AMD Fluid Motion Frames, koja može doneti povećanje broja frejmova u hiljadama igara.

PCPress.rs Image

AMD-ova in-driver frame generation tehnologija može sada povećati broj frejmova uz smanjenu latenciju

AFMF 2 uključuje poboljšanja latencije, superioran kvalitet slike i nekoliko novih načina za podešavanje načina rada softvera. Ako bude efikasan, AFMF 2 bi mogao učiniti najnovije AMD-ove grafičke kartice, kao što je RX 7800 XT, još primamljivijim opcijama, jer otključava masivno povećanje performansi u daleko više igara nego što trenutno podržavaju konkurentske tehnologije. To postiže. jer je AFMF 2 alternativa unutar drajvera za AMD FSR 3 i Nvidia DLSS 3 generisanje frejmova koja ne zahteva podršku unutar igre. Umesto toga, može se omogućiti u bilo kojoj igri putem AMD GPU drajvera, uključujući starije igre koje nisu ažurirane da uključe ove nove tehnologije za generisanje frejmova.

Prva verzija AFMF-a lansirana je u novembru 2023, ali njene performanse nisu bile potpuno uverljive, pa se kompanija nada da je sa AFMF 2 poboljšala performanse i kvalitet slike dovoljno da softver konačno ima veliki uticaj.

AMD detaljno opisuje nekoliko specifičnih poboljšanja na svojoj veb stranici, a najveće od njih je smanjenje latencije. AMD tvrdi da nova verzija AFMF smanjuje latenciju za čak 28%, pri čemu nova tehnologija pruža određeni stepen poboljšanja “u svim situacijama kada se koristi AFMF 2, bez obzira na režim podešavanja, rezoluciju ili korišćeni hardver.”

Jedan od primera koji daje je smanjenje od 28% pomenuto gore, koje se dešava u igri Cyberpunk 2077 kada se pokreće na 4K sa uključenim ultra podešavanjima za ray tracing i korišćenjem Radeon RX 7900 XTX. U međuvremenu, na znatno slabijem sistemu, AMD pokazuje smanjenje od 12% u igri CS2 kada se koristi Ryzen 8700G CPU sa Radeon 780M integrisanom grafikom na 1080p rezoluciji.

AMD je takođe dodao novu AI-optimizovanu kontrolu onoga što kompanija naziva “fallback,” što je situacija u kojoj algoritam za generisanje frejmova identifikuje da je došlo do velike količine pokreta, pa nema poverenja u svoju sposobnost da generiše kvalitetnu sličicu. Kada se to desi, algoritam jednostavno odustaje od generisanja frejmova. Ovo rezultira padom performansi, ali održava kvalitet slike. Nove AI optimizacije poboljšavaju kako su korisničke opcije za ovu funkciju podešene.

Još jedan dodatak je novi Performance režim za korišćenje sa slabijim hardverom, kao što su integrisane grafike, funkcija koja bi mogla biti idealna za Asus ROG Ally X, ali neće raditi na Steam Deck-u jer je AFMF trenutno samo funkcija za Windows drajver. AMD jednostavno navodi da novi režim “smanjuje opterećenje AFMF 2 kako bi omogućio postizanje visoke brzine sličica u igrama na širem spektru uređaja,” ne dajući specifičnosti o tome kako funkcioniše.

Izvor: Pcgamesn

Source link

AMD je upravo najavio ažuriranje svoje besplatne in-driver frame generation tehnologije, AMD Fluid Motion Frames, koja može doneti povećanje broja frejmova u hiljadama igara. AMD-ova in-driver frame generation tehnologija može sada povećati broj frejmova uz…