Balansiranje kvota u Casino igrama

Zdravo svima,

U skorijem periodu sam poceo da se informisem o tome kako nastaju kvote u virtuelnim igrama na srecu. Igra koja mi je zapala za oko je virtuelni fudbal koji nudi kvote slicne onima iz realnog sveta.

Saznao sam da se za kreiranje kvota koristi Poisson distribucija, da se racuna jacina timova na osnovu prethodnih rezultata i slicno.

Kreiravsi 4 tima i dodelivsi im snage, isprobah PMF (Probability Mass Function) Poisson distribucije i dobih odredjene rezultate. S tim sto se desio slucaj da sam dobio izrazito nesrazmerne kvote u 2 slucaja. Primer, za selekciju 1 je kvota 1.20, a za selekciju 2 je kvota 50.75. Ukupna verovatnoca za selekcije 1, X, 2 nije 100, nego recimo 0.91.

Takav slucaj u zivotu nisam video ni na jednom sajtu za kladjenje.

1. Kako oni balansiraju kvote?
Recimo, kada je za pobedu domacina (selekcija 1) kvota 1.20, uglavnom je za pobedu domacina oko 12, dok je za neresen rezultat oko 7.
2. Da li se koriste neki mehanizmi zastite ukoliko ima opklada na nekoj selekciji vise nego sto je to unapred predvidjeno nekim parametrom? Rrecimo provajder zeli da prati zloupotrebu softvera, i ukoliko je preko 100 ljudi odigralo samo selekciju 1, zele da se zastite. Mozda izmenom kvota, zabranom igranja selekcije i slicno.

Ako neko ima iskustva sa implementacijom ovakvih softvera bio bi od pomoci.



View Reddit by PsetoTHEdogView Source

Zdravo svima, U skorijem periodu sam poceo da se informisem o tome kako nastaju kvote u virtuelnim igrama na srecu. Igra koja mi je zapala za oko je virtuelni fudbal koji nudi kvote slicne onima…